Większa Sprzedaż

Akademia Sprzedaży Dla PRZEDSIĘBIORCÓW

Skuteczne TRENINGI Sprzedażowe, zamiast zwykłych szkoleń
AkademiaSP.pl treningi sprzedażowe zamiast zwykłych szkoleń - zespół 1
Akademia Skutecznego Sprzedawania

Jeśli WKURZASZ się, że:

- masz za mało klientów;

- a jeśli już jacyś są, to albo podejmowanie decyzji zamienia się w brazylijski tasiemiec pełen wątpliwych zwrotów akcji;

- albo klienci negocjują, tak jakby twoje produkty/usługi były darmowe;

- masz niepokojąco wysoką rotację w zespole?

- zatrudnienie nowych osób ZABIERA Ci całe mnóstwo czasu, a nadrabianie ich po godzinach wywołuje niezadowolenie wśród Twoich VIPów (RODZINA!!)

 - O ZGROZO!! nie masz CRMa i cała zebrana wiedza, ustalenia i doświadczenia umykają;

Czas z tym skończyć, gdyż jest na to ROZWIĄZANIE:

Akademia Skutecznego Sprzedawania

to nowoczesne rozwiązanie on-line, które ukończyło już ponad 200!! osób.
Akademia umożliwia ciągły dostęp do specjalistycznych TRENINGÓW dla osób, dla których Prospecting, Sprzedaż lub Obsługa Klienta, to codzienne zadania.

90h+ !!!

Szkoleń sprzedażowych

W Akademii znajdziesz łącznie ponad 90 materiałów online, w tym:
- szkolenia (tytuły i opisy 12 głównych znajdziesz TU);

- MasterMindy z nagranymi sesjami Pytań i Odpowiedzi (Q&A);

- materiały ekspertów z różnych obszarów, np. analityka sprzedaży, Cold Mailing, przywództwo (spotkanie prowadzi pułkownik Wojska Polskiego), CRM;

Łącznie ponad 180 godzin!!!!

24/7

Dostęp do materiałów online

Wszystkie materiały edukacyjne są umieszczone na platformie, do której masz nieograniczony dostęp przez 24 godziny.

Ponadto są zawsze do dyspozycji 2 wersje, czyli zarówno wideo, jak i audio, aby móc z nich korzystać jak z podcastów.

Do tego częstym załącznikiem są prezentacje używane podczas nagrań MasterMindów.

24

MasterMindy z Mentorem i innymi uczestnikami

MasterMindy, to prosta droga do absolutnego PRZEŁOMU w Twoich działaniach sprzedażowych. 
2 razy w miesiącu spotykasz się online z Mentorem i innymi uczestnikami Akademii, aby rozwiązywać swoje wyzwania sprzedażowe i wymieniać się bezcenną i niedostępną na co dzień wiedzą sprzedażową.

12

Sesji Cold Callingu na żywo

W każdym miesiącu spotykamy się także na moderowanej sesji Cold Callingu na żywo, podczas której chętni uczestnicy dzwonią na żywo do potencjalnych klientów.

Oprócz Cold Callingu często wykonujemy także Follow Upy oraz działamy w ramach strategii ODzyskiwania utraconych klientów.

Jest to jedna z nielicznych, jak nie jedyna okazja  na rynku polskim, aby regularnie (raz w miesiącu) uczestniczyć w takiej sesji.

SZTOS!!!

Karol Bartkowski zalozyciel Akademia Skutecznego Sprzedawania

Jak działa Akademia Skutecznego Sprzedawania?

Akademia działa podobnie jak Netflix, czyli można przystąpić w dowolnym momencie mając do dyspozycji umieszczone tam materiały oraz wiedząc, że każdego miesiąca będzie ich przybywać.

Akademia to także, a może przede wszystkim miejsce, w którym TRENUJEMY PROSPECTING i SPRZEDAŻ spotykając się 3 razy w miesiącu (2 MasterMindy i 1 sesja Cold Callingu na żywo) i wymieniając unikalną wiedzą oraz realnymi doświadczeniami z codziennych działań sprzedażowych

W Akademii od pierwszej minuty mamy do dyspozycji szkolenie online, a wśród nich m.in. Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej (czyli Profesjonalny Prospecting), WideoRozmowa Sprzedażowa, czy Techniki Zamykania Sprzedaży i tak łącznie 12 szkoleń na 12 miesięcy oraz ponad 80 materiałów online (łącznie ponad 90 pozycji).

Zatem możesz zacząć w dowolnym miesiącu czy dniu i będziesz mieć taką samą kolejność i częstotliwość edukacji.

Opinie o Akademii:

Michał Szulecki

Prezes zarządu w Termini sp. z o.o.

Michał Szulecki

Dzięki Akademii Skutecznego Sprzedawania Karola dowiedziałem się, że nie dzwoniąc uczymy się nie dzwonić, a dzwoniąc uczymy się dzwonić!
Udział w Akademi dał mi to dużą swobodę działania i pewność siebie. Dzięki Karolowi, moje telefony do klientów są zawsze z uśmiechem na twarzy, bo wiem, że uśmiech słychać w telefonie.
Do momentu poznania Karola robiłem średnio 5 telefonów tygodniowo. Po pierwszych warsztatach, postawiłem sobie za cel, żeby wykonywać minimum 13 telefonów tygodniowo.

Dzisiaj jestem na poziomie powyżej 20 telefonów tygodniowo.
Zrozumiałem, że pieniądze są w słuchawce, dlatego trzeba dzwonić!

Zasada jest prosta, jak nie zadzwonisz do Klienta, to Klient na pewno nie kupi, natomiast jeśli to zrobisz, to są szanse, że kupi. 🙂

Polecam Akademię Karola i współpracę z nim.

Paweł Bęben wraża opinię na temat AkademiaSP.pl

Specjalista ds. Rynku Energetycznego w Eco dla Biznesu

Paweł Bęben

Karol od sierpnia 2020 roku prowadził mnie i pomagał rozwijać umiejętności związane z telefonami, sprzedażą, social selling. W wrześniu ukończyłem #AkademiaSkutecznegoSprzedawania, 12 miesięcy super podróży.

Oprócz kursu online do którego miałem dostęp w każdym momencie, bardzo pomogły mi telefony na żywo. Raz w miesiącu w piątek, razem z Karolem dzwoniłem do swoich klientów, to doświadczenie przydaje mi się najbardziej. Zobaczyłem całkiem inny sposób dzwonienia.

Wcześniej też dzwoniłem, jednak nie miałem takich wyników jak teraz, a są one dla mnie ważne gdyż pracuje na prowizji, sam płacę na bazę klientów i nie mogę sobie pozwolić na „słabe zimne telefony”. Miałem też okazję posłuchać jak Karol rozmawia z klientami 🙂 najlepiej samemu tego doświadczyć.

Dodatkowo sporo „mięsa” jest w webinarach, które są dwa razy w miesiącu. Wiedzy doświadczalnej ogrom.
Nie żałuje żadnej złotówki zainwestowanej w Akademię Karola.

Jacek Bazan AkademiaSp opinia

Zamieniam Koszty w Zyski Zielona-Energia.com

Jacek Bazan

Karol Bartkowski to doskonały trener i nauczyciel. Przez ostatni rok uczestniczyłem w Akademii Skutecznego Sprzedawania – polecam każdemu, nawet jeżeli czuje się dobrym sprzedawcą. Ja nabrałem dużej pewności siebie. Dzięki Karolowi nabrałem większej pewności w cold callingu, wchodzenia do dużych firm z tzw. buta, rozmów z klientami.
A do tego Karol przyciąga bardzo pozytywnych ludzi, z którymi można robić biznesy.
Jak tylko czas mi pozwoli na pewno wrócę do Akademii.
Polecam

Michał Toczyski opinia o AkademiaSP

CEO w Scorise - agencji marketingu internetowego

Michał Toczyski

Od roku korzystamy z Akademii Skutecznego Sprzedawania zarówno w postaci platformy e-learningowej, jak i cyklicznych webinarów. Przedłużyliśmy dostęp do platformy na kolejny rok. Nasz zespół handlowy chwali sobie przekazywane przez trenera Karola Bartkowskiego informacje, które są praktyczne i odnoszą się do realnych sytuacji z życia firmy. Polecam dostęp do platformy właścicielom firm, osobom zarządzającym sprzedażą oraz handlowcom.

Akademia to przede wszystkim:

Wymiana doświadczeń

z dziesiątkami handlowców, managerów i właścicieli firm z całej Polski.

Treningi sprzedażowe

czyli 100% działań w praktyce, po czym feedback i znów praktyka.

Onboarding

nowych pracowników lub partnerów biznesowych w zespole sprzedaży.

Edukacja sprzedażowa

prowadzona w formie MicroLearningu (MikroNauki).

Stałe wsparcie

doświadczonego trenera - praktyka sprzedaży.

Motywator

oraz narzędzie rekrutacji handlowców i partnerów biznesowych.

 

Jakie szkolenia online znajdziesz w Akademii?

Akademia Skutecznego Sprzedawania zawiera 12 unikalnych szkoleń, które zapewniają rozwój zarówno umiejętności twardych (techniki dzwonienia i odbierania połączeń, techniki zamykania sprzedaży czy pisanie sprzedażowych postów na Linkedin) oraz umiejętności miękkich (automotywacja czy samodyscyplina).

To oczywiście tylko niewielka część tematów i zagadnień poruszonych w Akademii. Łącznie jest ich ponad 90, więc nudy nie będzie :)

Typowa rozmowa sprzedażowa często kojarzy się z nachalnym wydzwanianiem do klientów, niepowodzeniem i brakiem skuteczności. Tymczasem unikalna, dobrze przygotowana rozmowa to klucz do nawiązania relacji z wymarzonymi klientami, zaproszenie potencjalnego klienta, które budzi pozytywne emocje zarówno u dzwoniącego jak i odbiorcy.

Spis treści:

I. ZANIM ZADZWONISZ.

  1. Do kogo dzwonić.
    a) grupa docelowa;
    b) ambasadorzy i decydenci;
  2. Jakich informacji potrzebujesz.
  3. Po co komu cel rozmowy.
  4. Testuj i kalibruj.

II. GDY DZWONISZ.

  1. Bardzo prosty i skuteczny hak na uwagę, czyli jak pozyskać uwagę rozmówcy.
  2. Przedstaw się, ale nie tak po prostu.
  3. Mówić czy pytać?
  4. Jak sobie radzić z obiekcjami.
  5. Jak kończyć rozmowę, aby:
    a) mieć konkretną odpowiedź;
    b) wiedzieć co dalej robić;
    c) przestać się oszukiwać; 
  6. Jak brać polecenia już przy pierwszej rozmowie.
  7. Statystyki, czyli mierz i notuj.
  8. Karta prowadzonej rozmowy, czyli jak to wszystko zebrać w jednym miejscu.

Pandemia i izolacja na wielu firmach wymusiły wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy, w tym komunikacji online. Podobnie jak rozmowy wideo stały się alternatywą dla tradycyjnych zebrań, tak wideosprzedaż to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych spotkań handlowych.

Spis treści:

I. WIDEOSPRZEDAŻ.

  1. Różnice i podobieństwa sprzedaży wideo i tradycyjnych spotkań z klientem.
  2. Jak budować pozytywne nastawienie do sprzedaży wideo.
  3. Sprzedaż przed kamerą - jakie daje szanse i możliwości.
  4. Jak organizować swoją pracę przed kamerą.

II. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM.

  1. Jak zbudować wartość spotkań online w rozmowie z klientem.
  2. Techniczne aspekty rozmowy - jak zadbać o komfort i dobrą komunikację.
  3. Komunikacja niewerbalna i elementy wizualne w sprzedaży wideo.
  4. Scenariusz rozmowy z wykorzystaniem wideo.

III. TECHNIKI SPRZEDAŻY PRZED KAMERĄ.

  1. Prezentacja firmy w rozmowie wideo.
  2. Materiały promocyjne w WideoSprzedaży - foldery, katalogi, próbki - jak je przekazać?
  3. Prezentacja produktów i usług przed kamerą.
  4. Techniki sprzedażowe ponad barierą szklanego ekranu.

IV. PROCEDURY I CHECKLISTY W PROCESIE WIDEOSPRZEDAŻY.

  1. Checklisty, które pomogą zrobić dobre wrażenie na kliencie.
  2. Procedury przygotowania, przebiegu i podsumowania spotkania.
  3. Schemat działania w sytuacjach awaryjnych, czyli co może pójść nie tak i jak temu zaradzić.
  4. Scenariusz rozmów online z obecnymi klientami.

Sukces w sprzedaży rozpoczyna się tam, gdzie zamyka się transakcja, a za nią przychodzą pieniądze.
Czasami świetne rozpoznanie potrzeb klienta, budowanie relacji i prezentacja rozwiązań nie kończą się zakupem przez brak odpowiedniego zamknięcia, co skutkuje brakiem zarobków i frustracją sprzedawcy. Znajomość technik zamykania sprzedaży pozwala znacząco poprawić wyniki sprzedaży.

Spis treści:

I. PRZYGOTOWANIE DO FINALIZACJI TRANSAKCJI.

  1. 5 powodów, przez które nie zamykasz transakcji.
  2. Prywatna analiza transakcyjna.
  3. Mentalne nastawienie do zamykania sprzedaży.
  4. Sprzedaż systemowa.

II. JAK DOBIERAĆ TECHNIKI SPRZEDAŻY.

  1. Grupa docelowa.
  2. Typ produktu.
  3. Perspektywa czasowa.
  4. Konkurencja na rynku.

III. TECHNIKI DOMYKANIA SPRZEDAŻY.

  1. Technika wyczerpywania wątpliwości.
  2. Technika odpowiedzi twierdzących.
  3. Technika dodatkowych korzyści.
  4. Technika planu B.

IV. TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY.

  1. Metoda presji czasowej.
  2. Metoda pozornego wyboru.
  3. Metoda ostrego zamknięcia.
  4. Metoda próby.

Skuteczność zespołu sprzedażowego w dużej mierze zależy od jego kompetencji i umiejętności, ale także motywacji do działania.
Aby utrzymać wysoki poziom energii, potrzebna jest znajomość technik automotywacyjnych, które pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania. 


Spis treści:

I. MOTYWACJA ODCZAROWANA.

  1. Dlaczego kiedyś ludzie nie musieli się motywować?
  2. Najczęstsze mity dotyczące motywacji.
  3. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  4. Dlaczego automotywacja to trampolina do sukcesu w sprzedaży?

II. ZARZĄDZANIE SOBĄ PRZEZ WARTOŚCI.

  1. Co jest Twoim naprawdę ważnym powodem do działania?
  2. Jak wycenić własny sukces i drogę do niego?
  3. Budowanie motywacji na fundamencie osobistych wartości.
  4. Twój Plan B i sprzedażowy spadochron.

III. CZYM JEST PRAWDZIWIE MOTYWUJĄCY CEL.

  1. 5 błędów, które oddalają Cię od realizacji sprzedażowych celów.
  2. Jak wyznaczyć cel, by był trampoliną a nie balastem?
  3. Jak pracować z celem w sprzedaży?
  4. Stan FLOW - jak go osiągnąć?

IV. KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY.

  1. W jaki sposób kształtują się nawyki?
  2. Jak wypracować nawyki gwarantujące sukces?
  3. Prokrastynacja - największy sabotażysta?
  4. Techniki walki z odkładaniem na później?

Media społecznościowe stały się nieodzownym elementem codziennej komunikacji, liderem w komunikacji biznesowej jest bez wątpienia LinkedIn.
Aby skutecznie pozyskiwać klientów, niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.

Spis treści:

I. ZAKŁADANIE I UZUPEŁNIANIE PROFILU.

II. ZASADY I POMYSŁY NA PIERWSZY I KOLEJNE POSTY.

Media społecznościowe to dziś ważne narzędzie komunikacji, nawiązywania relacji, sprzedaży, a także budowania własnej wiarygodności i marki profesjonalisty.
Wykorzystanie mediów społecznościowych to doskonała dźwignia w działaniach sprzedażowych, która pozwala dotrzeć do niedostępnych z pozoru klientów.

Spis treści:

I. OBECNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH.

  1. Jak wybrać odpowiednie dla siebie kanały społecznościowe?
  2. Cele związane ze sprzedażą - jak je realizować w sieci?
  3. Portret pamięciowy idealnego klienta.
  4. Awatar Twojego dochodowego klienta.

II. JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK EKSPERTA.

  1. Zdjęcia, które mówią więcej niż 1000 słów.
  2. Jak tworzyć wiarygodne opisy i biogramy, które dają wartość?
  3. Zaczynaj od najważniejszego - jakie informacje są istotne dla społeczności?
  4. Ścieżka podróży od Twojego obserwatora do Twojego klienta.

III. BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW.

  1. 5 błędów popełnianych w zapraszaniu do kontaktów.
  2. Jakich kontaktów szukać, by wypłynąć na szerokie wody?
  3. Strategie rozpoczynania relacji.
  4. Strategie budowania relacji w Social Media.

IV. SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH.

  1. Publikacje eksperckie.
  2. Jak tworzyć teksty i posty sprzedażowe?
  3. Umawianie rozmów sprzedażowych.
  4. 7 dobrych praktyk w Social Sellingu.

Myśli wpływają na czyny, czyny wpływają na rezultaty. Niestety negatywne myśli, poszukiwanie wymówek, koncentrowanie się na nieosiągalnych klientach czy koncentracja na barierach z pewnością nie przybliżają handlowców do celu.
Udział w szkoleniu pozwala zidentyfikować przejawy SamoUtrudniania i skutecznie z nimi walczyć.


Spis treści:

I. PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SAMOUTRUDNIANIA.

  1. Strategia samoutrudniania Edwarda Jenesa i Stevena Berglasa.
  2. Percepcja utrudnień w sytuacjach biznesowych.
  3. Skłonności do stosowania samoutrudniania.
  4. Czynniki wpływające na samoutrudnianie.

II. SAMOUTRUDNIANIE W SPRZEDAŻY.

  1. Samoutrudnianie a poczucie własnej wartości.
  2. Wyuczona bezradność w pokonywaniu trudności.
  3. Samoutrudnianie w pozyskiwaniu klientów.
  4. Samoutrudnianie w zamykaniu sprzedaży.

III. TECHNIKI BUDOWANIA WŁASNEJ WARTOŚCI.

  1. Źródło osobistej siły.
  2. Plan mentalnego wzrostu.
  3. Osobista wizytówka.

IV. 3-ETAPOWY PROGRAM SUKCESU.

  1. Budowanie osobistego potencjału.
  2. Strategie osiągania celu.
  3. Wzmacnianie obszarów dobrostanu.

Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.

Spis treści:

I. KANAŁY NAPŁYWU LEADÓW I SPOSÓB ICH OBSŁUGI.

  1. Formularz na stronie www.
  2. Targi, konferencje i eventy.
  3. Social media.
  4. Pozyskane rekomendacje.

II. CO WIE O TOBIE KLIENT, ZANIM DO CIEBIE ZADZWONI.

  1. Jak edukować klienta przed rozmową?
  2. Rodzaje rozmów przychodzących.
  3. Jak się przygotować, zanim zaczniesz odbierać telefony?
  4. Błędy w lead callingu, które zniechęcą do zakupu każdego klienta.

III. 4 ETAPY PRZYCHODZĄCEJ ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ.

  1. Budowanie pozytywnego wizerunku i autorytetu w oczach klienta.
  2. Rozpoznanie problemu klienta.
  3. Prezentowanie rozwiązania.
  4. Prezentowanie i obrona ceny.

IV. ZWIĘKSZANIE SZANS NA SPRZEDAŻ PO ROZMOWIE.

  1. Zawołania do działania.
  2. Podsumowanie rozmowy.
  3. Otwarta relacja.
  4. Follow up.

Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.

Spis treści:

I. KANAŁY NAPŁYWU LEADÓW I SPOSÓB ICH OBSŁUGI.

  1. Formularz na stronie www.
  2. Targi, konferencje i eventy.
  3. Social media.
  4. Pozyskane rekomendacje.

II. CO WIE O TOBIE KLIENT, ZANIM DO CIEBIE ZADZWONI.

  1. Jak edukować klienta przed rozmową?
  2. Rodzaje rozmów przychodzących.
  3. Jak się przygotować, zanim zaczniesz odbierać telefony?
  4. Błędy w lead callingu, które zniechęcą do zakupu każdego klienta.

III. 4 ETAPY PRZYCHODZĄCEJ ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ.

  1. Budowanie pozytywnego wizerunku i autorytetu w oczach klienta.
  2. Rozpoznanie problemu klienta.
  3. Prezentowanie rozwiązania.
  4. Prezentowanie i obrona ceny.

IV. ZWIĘKSZANIE SZANS NA SPRZEDAŻ PO ROZMOWIE.

  1. Zawołania do działania.
  2. Podsumowanie rozmowy.
  3. Otwarta relacja.
  4. Follow up.

Motywacja pozwala wyznaczyć cel i zrozumieć powód działania, ale to samodyscyplina pozwala wytrwać w postanowieniu pomimo przeciwności.
Praca w sprzedaży wymaga często powtarzania tych samych czynności, podejmowania działań i proaktywnej postawy.
Samodyscyplinę można wypracować podobnie jak mięsień, wymaga to jednak odpowiedniego treningu, a to szkolenie go zapewnia.


Spis treści:

I. POTĘGA SAMODYSCYPLINY.

  1. Samodyscyplina w życiu i biznesie.
  2. 5 korzyści samodyscypliny.
  3. Samodyscyplina w sprzedaży.
  4. Co utrudnia samodyscyplinę?

II. NAWYKI I DZIAŁANIA SKUTECZNYCH SPRZEDAWCÓW.

  1. Utrzymywanie dobrego samopoczucia.
  2. Budowanie wartościowych relacji.
  3. Koncentracja na jakości.
  4. Mierzenie efektów.

III. TECHNIKI BUDOWANIA SAMODYSCYPLINY.

  1. Planowanie.
  2. Tworzenie sieci wsparcia.
  3. Nagradzanie.
  4. Wyciąganie wniosków.

IV. TECHNIKI WZMACNIANIA SAMODYSCYPLINY.

  1. Regeneracja.
  2. Efektywne rytuały.
  3. Poranna rutyna.
  4. Twój plan awaryjny.

Nawet jeśli klient docenia walory produktu i oferty, może go w danej chwili nie potrzebować, lub nie być w stanie z różnych powodów dokonać zakupu, w takiej sytuacji ponowny kontakt może być szansą na udaną transakcję. Bywa też tak, że ponowny kontakt z klientem jest jedynie stratą czasu. W jaki sposób ponawiać kontakt, by sprzedawać więcej? Odpowiedź w niniejszym szkoleniu.

Spis treści:

I. FOLLOW UP - CZYM JEST DLA SPRZEDAŻY.

  1. Czym jest Follow up?
  2. Kluczowe korzyści ponawiania kontaktu.
  3. Najbardziej kosztowne błędy w ponawianiu kontaktu.

II. FOLLOW UP PO PIERWSZYM KONTAKCIE.

  1. Jak przygotować sobie grunt do ponownego kontaktu?
  2. Kontakt po targach, konferencjach i eventach.
  3. Jak nawiązać od okoliczności spotkania do oferty?
  4. 7 sprawdzonych technik Follow up po pierwszym kontakcie.

III. FOLLOW UP PO PIERWSZEJ PRÓBIE SPRZEDAŻY.

  1. Jak treść oferty może ułatwić późniejszy follow up? 
  2. Między nachalnością a opieką nad klientem.
  3. Jak ponowić kontakt po przesłaniu oferty?
  4. Sposoby na przypomnienie o sobie klientowi bez osobistego kontaktu.

IV. FOLLOW UP PO DŁUŻSZEJ PRZERWIE.

  1. Kiedy leady można „podgrzać”?
  2. Zarządzanie kontaktami jako fundament Follow up’u.
  3. Powody i okazje idealne, by ponowić kontakt z klientem nawet po długim czasie.
  4. Zarządzanie ponawianiem kontaktu w zespole.

Problem czy potrzeba, z którą klient dzwoni do firmy najczęściej jest dla niego danym momencie sprawą najważniejszą, więc dlaczego tak wiele osób z recepcji czy administracji za wszelką cenę pokazuje klientowi, że jest zupełnie nieistotny mówiąc: Już łączę z działem X.
Po czym w dziale X mówią: Chwila, chwila to nie do nas z tym problemem!
Ile razy klient to zniesie? 1? 2? A może lepiej od razu dobrze zacząć niż później nadrabiać straty w relacjach?
O tym właśnie jest to szkolenie jak dobrze zaopiekować się klientem i jego sprawą już na etapie pierwszego kontaktu z recepcją czy administracją.

Spis treści:

 

I. GENEROWANIE POŁĄCZEŃ Z KLIENTAMI Z WEWNĘTRZNEJ SIECI.

 

  1. Strategie budowania osobistej sieci rekomendacji.
  2. Generowanie potencjalnych klientów z biura.
  3. Generowanie potencjalnych klientów z innych działów.
  4. Generowanie klientów od przełożonych.

 

II. GENEROWANIE POŁĄCZEŃ Z KLIENTAMI POZA FIRMĄ.

 

  1. Strategie budowania firmowej sieci rekomendacji.
  2. Uzyskiwanie rekomendacji i poleceń od klientów.
  3. Tworzenie sieci ambasadorów.
  4. Tworzenie sieci sojuszników.

 

III. SPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KONTAKTÓW PRZYCHODZĄCYCH.

 

  1. Pierwsze wrażenie potencjalnego klienta.
  2. Cel i przebieg pierwszej rozmowy przychodzącej.
  3. Kwalifikacja klienta.
  4. Strategie kontynuacji kontaktów przychodzących.

 

IV. NAGRADZANIE I WZMACNIANIE SIECI POŁĄCZEŃ.

 

  1. Poznawanie i instruowanie członków sieci.
  2. Nagradzanie i docenianie rekomendacji.
  3. Mierzenie i ocena wyników.
  4. Przyciąganie połączeń do atrakcyjnych klientów.

Ponadto w Akademii otrzymasz dostęp do nagranych (wideo i audio) MasterMindów:

  1. Jak planować pracę?
  2. Obiekcje.
  3. Wideorozmowa sprzedażowa.
  4. LinkedIn jak cię widzą tak ci ufają i płacą.
  5. Złote godziny handlowca.
  6. Jak pokonać SamoUtrudnienie (autosabotaż) w pracy handlowca?
  7. Zamykanie sprzedaży.
  8. Sztuka zadawania pytań cz.1.
  9. Proces sprzedaży.
  10. Sprzedaż to proces cz.2.
  11. Sztuka zadawania pytań cz.2.
  12. Narzędzia i technologiczne wsparcie sprzedaży.
  13. Generowanie Leadów i kontakt z nimi cz.1.
  14. Generowanie Leadów i kontakt z nimi cz.2.
  15. Psychologiczne gierki klientów cz.1.
  16. Psychologiczne gierki klientów cz.2.
  17. Autoprezentacja.
  18. Jak prezentować firmę?
  19. Analiza Sprzedaży-możliwości i korzyści.
  20. Follow Up w procesie pozyskiwania nowych klientów.
  21. Jak walczyć z Prokrastynacją (z odwlekaniem na później w sprzedaży)?
  22. Odzyskiwanie utraconych klientów.
  23. Jak wykorzystywać TARGI do Pozyskiwania Klientów?
  24. Jak przygotować i poprowadzić Webinar, aby pozyskać klientów?
  25. Jak ułożyć skrypt rozmowy Cold Callingowej?
  26. Samodyscyplina i odpowiedzialność w działaniach - gość płk.Krzysztof Leszczyński.
  27. Jak zbudować Wiarę w siebie i swoje możliwości?
  28. Jak zacząć spotkanie z klientem?
  29. Jak zaplanować działania na 2023r.?
  30. Jak CRM ułatwia życie i sprzedaż? - gość Mariusz Gliński (CEO).
  31. Jak kwalifikować leady?
  32. Psychologiczne sztuczki zwiększające sprzedaż.
  33. Jak tworzyć skuteczne Cold Maile? - gość Paweł Kobusiński
  34. Jak nagrywać skuteczne Wideo Oferty?
  35. Jak zacząć publikować na LinkedIn, aby pozyskiwać klientów?
  36. Nie przezimuj wakacji! Czyli jak codziennie znaleźć czas, żeby dzwonić?
  37. Jak brać polecenia od klienta do klienta?
  38. CHAT GPT - jak zacząć z niego korzystać?
  39. Dobre i Skuteczne Praktyki w Tworzeniu Ofert Handlowych.
  40. StoryTelling w Sprzedaży.
  41. Przydatne Aplikacje AI!.
  42. Marketing dla Handlowca/Specjalistki/ty.
  43.  Style zachowań - Model DISC.

Nasi Klienci:

3
5
20
8
14
33
22
35

Co zyskujesz dzięki Akademii?

Oszczędności

Unikasz kosztów delegacji i czasu poświęconego na tradycyjne szkolenia, gdy wszyscy handlowcy muszą być w jednym miejscu i w jednym czasie na sali szkoleniowej.

Standaryzację wiedzy

Systematyzujesz i standaryzujesz wiedzę swoich handlowców.

Konto szkoleniowe

każdy uczestnik zyskuje swoje indywidualne konto z dostępem do wszystkich szkoleń i materiałów tam umieszczonych oraz z możliwością śledzenia własnych postępów i łatwego powrotu do nieukończonych jeszcze kursów.

Lojalnych współpracowników

Unikasz kosztów delegacji i czasu poświęconego na tradycyjne szkolenia, gdy wszyscy handlowcy muszą być w jednym miejscu i w jednym czasie na sali szkoleniowej.

Elastyczność

Jeśli Twój zespół składa się z partnerów biznesowych (masz z nimi umowy B2B) możesz bardzo niewielkim kosztem zatrzymać ich w zespole oraz zachęcić wielu nowych, aby się przyłączyli do Ciebie. Natomiast jeśli zmienią zdanie, to tu także w 2 minuty przekażesz dostęp do konta nowemu partnerowi, który będzie miał dostęp do wszystkich szkoleń i materiałów.

Stały rozwój

Zapewnisz zespołowi ciągły, zrównoważony i rozłożony w czasie rozwój kompetencji sprzedażowych zarówno tych tzw. twardych (techniki) jak i miękkich. To bardzo ważne, gdyż jest nawet takie powiedzenie, że zatrudniasz ludzi dla kompetencji twardych (techniki sprzedaży), a zwalniasz przez brak kompetencji miękkich (np. słaba komunikacja z zespołem/klientami).

Kontrolę

Wiesz dokładnie co jest, co było i co będzie na szkoleniach, a gdy nastąpi zmiana kadrowa, to łatwo przepiszesz konto na nową osobę.

Budżet szkoleniowy

Za rok intensywnej edukacji biznesowej zapłacisz co najwyżej tyle ile za 1 czy 2 dniowe (słownie jedno czy dwudniowe!) szkolenie stacjonarne!

Dostęp 24h/7

Do Akademii Skutecznego Sprzedawania dostęp jest cały czas, 24h/7, więc można trenować także w czasie podróży samochodem dzięki kilkunastominutowym lekcjom (na to zawsze znajdzie się czas).

Jak to się odbywa?

Jednym z pierwszych i najczęstszych pytań jest to dotyczące samego startu uczestnika w Akademii.

Pamiętasz porównanie Akademii do Netflixa? Tu działa to bardzo podobnie, czyli opłacasz dostęp i zaczynasz, bez względu na godzinę, dzień czy miesiąc.

Najpierw otrzymujesz dostęp do materiałów online, a następnie do MasterMindów, które odbywają się w piątki (3 w miesiącu).

Dlatego mówimy, że Akademia zapewnia rozwój i treningi sprzedażowe dwutorowo - nagrane materiały i Treningi (MasterMindy) z mentorem i innymi uczestnikami.

Reasumując zawsze jest dobry czas, aby dołączyć do Akademii bez względu na dzień czy miesiąc roku oraz bez względu na Twoje doświadczenie, zaawansowanie czy branżę.

1.

Dostęp do ponad 90h nagranych szkoleń i MasterMaindów.

Otrzymujesz dostęp do całej biblioteki kursów wideo oraz audio (łącznie ponad 90 i cały czas się powiększa) i w swoim tempie i w swoim czasie edukujesz się. Oglądasz, słuchasz, wykonujesz ćwiczenia, a jeśli chcesz o coś zapytać, to w każdej chwili możesz to zrobić na wspólnych spotkaniach (MasterMindach).

W tym miejscu zobrazuję to porównaniem do platform wideo, takich jak Netflix czy HBO Max. Otóż wyobraź sobie, że nagrane szkolenia są jak seriale, które każdy może zacząć w każdym, dogodnym dla siebie momencie.

2.

MasterMindy i TRENINGI Sprzedaży.

3 razy w miesiącu spotykamy się, aby na żywo poprzez platformę do spotkań zdalnych:
- trenować sprzedaż;
- dzielić się doświadczeniami;
- udzielać sobie sprawdzonych porad;
- pomagać sobie docierać do konkretnych klientów;
- wykonywać telefony na żywo (dla chętnych),
pozyskiwać klientów;
- wiele innych działań, które mają sprawić, że Ty lub Twój zespół będzie jeszcze lepiej i więcej sprzedawał.

Kto prowadzi Akademię?

Karol Bartkowski z AkademiaSP podczas szkolenia

Karol Bartkowski

Jest praktykiem, który cały czas sprzedaje nie tylko własne szkolenia, ale także np. usługi finansowe, wyposażenie gabinetów SPA, solary, fotowoltaikę, stacje ładowania samochodów elektrycznych, . Być może stwierdzisz: Dużo tego.

To prawda, ale czy nie uważasz, że lepiej współpracować z Mentorem, który po pierwsze przedstawi Ci własne kejsy z różnych branż, a po drugie będą one sprzed tygodnia czy dwóch, a nie sprzed 5 czy 10 lat?

Sprzedaż to szeroka dziedzina nauki, lecz Ty nie musisz jej całej zgłębiać. Owszem możesz, ale i tak na koniec dnia zapłacą Ci za to ilu klientów opłaciło wystawione przez Ciebie/firmę faktury.
 
Zatem umówmy się, że Ty jesteś tym, który pyta: Karol jak mam sprzedawać więcej, lepszym klientom, za lepszą kasę?

A Karol jest tym, który odpowiada, ale nie w teorii lecz w twardej praktyce. Czyli jak w każdym dobrze stworzonym teamie każdy robi swoje i jest w tym coraz lepszym specjalistą.

Umówieni? 🙂
 
Co jeszcze o Karolu warto wiedzieć?
  • Ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej;
  • 43 miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie;
  • Ponad 10 000 godzin jako mówca i trener;
  • 2 letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.
Autor:
  • bloga SamoUtrudnianie.pl;
  • podcastu AkademiaSP
  • artykułów do wielu czasopism i portali o sprzedaży jak choćby Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, National Sales Congress, CCNews.pl, DMsales.com, World Business Class – Brian Tracy International.

Co KONKRETNIE otrzymasz w Akademii?

Udział w 24 MasterMindach na żywo.

Przykładowe formuły i tematy poruszane na MasterMindach:

  • Q&A, czyli pytania i odpowiedzi na tematy zawarte w szkoleniach;
  • tzw. Burza Mózgów, czyli wzajemne wsparcie oraz wspólne projektowanie rozwiązań i strategii;
  • "Przychodzisz z Wyzwaniem, wychodzisz z Rozwiązaniem", czyli jasno i konkretnie mówisz z czym się mierzysz, a uczestnicy i mentor konkretnie podpowiadają co zrobić;
  • studium przypadku, czyli przykłady uczestników Akademii, którzy pokonali trudności lub odnieśli inne sukcesy;
MasterMindy odbywają się 2 razy w miesiącu.

12 Sesji Cold Callingu/Follow Upów na żywo:

Udział w 12 sesjach Cold Callingu na żywo, czyli dzwonimy na żywo do klientów, po czym odbywa się analiza danej rozmowy, wyciągane są wnioski oraz udzielana jest informacja zwrotna.
Podczas owych sesji dzwonimy także w ramach Follow Upów, czy strategii ODzyskiwania utraconych klientów.
 
Sesje Cold Callingu/Follow Upów na żywo odbywają się 1 raz w miesiącu.

Ile kosztuje udział w Akademii?

Akademia Skutecznego Sprzedawania to ponad 90h unikalnych szkoleń, które zapewniają rozwój zarówno umiejętności twardych (techniki dzwonienia i odbierania połączeń, techniki zamykania sprzedaży czy pisanie sprzedażowych postów na Linkedin) oraz umiejętności miękkich (automotywacja czy samodyscyplina).